Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

European Regionals CrossFit Games 2013 - Marianna Tzourtzek

Ξερω πως αργησα λιγο αλλα πως θα μπορουσα να σας αφησω χωρις τον απολογισμό των τοσο σημαντικων αγωνων μετα απο μια σκληρη προετοιμασια τοσων μηνων?

Μάιος 2013, Copenhagen 

Εφτασε η στιγμή που για τριτη συνεχομενη χρονια θα επαιρνα μερος ξανα στα European Regionals 2013 !

Δυσκολη χρονια! Πολύ κουραση, καποιοι τραυματισμοι, δυο φορες υπερκοπωση και τελικα μετα τα Open CrossFit Games 2013 κατεληξα στην 25η θεση διεκδικωντας για αλλη μια χρονια μια καλη θεση!
Φετος αρκετη αφοσιωση στην αρση βαρων με καποιους αγωνες στην πλατη μου, περιφερειακα κ πανελληνια πρωταθληματα, αλλα κ στην ενοργανη κατω απο τη προπονητικη εμπειρια του Θαναση Κοσμιδη! Βρεθηκα να ταυτιζομαι μια στην ενοργανη με πολυωρες προπονησεις, αλλα κ μια στην αρση βαρων εχοντας αξιολογους προπονητες διπλα μου Βαλεριο Λεωνιδη και Οδυσσεα Δημα να με βοηθουν ακομα περισσοτερο στη δυναμη κ συην τεχνική!
Η συνεργασια μου με τον Andy Mckenzie και με τους αλλους προπονητες φυσικα με βοηθησε να στησω ενα πλανο καλο ωστε να μην κανω καταχρηση της προπονησης Χωρις λογο!
Δυο φορες αρση βαρων, μια με δυο ενοργανη κ τρεις γεματες μερες ολοκληρωμενο διπλο κ τριπλό αγωνιστικο CrossFit!

Οταν γυρισα απο τα Regionals του 2012 απογοητευμενη πια, βλεποντας τους κοπους μου ναμμην εχουν κανενα αποτελεσμα συμφωνα με αυτο που ειχα υπολογισει, σκεφτηκα πως ηθελα να αλλαξω λιγο τον τροπο σκεψης μου, τον τροπο προπονησης μου και γενικοτερα.......ηθελα να απολαμβανωερισσοτερο αυτο που κανω αλλα κ την ζωη μου! ΝΑ ΤΟ ΖΩ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ....
Την χρονια που μας ειχε περασει, ειχα βαλει πολυ στρες κ πιεση στον εαυτο μου απαιτωντας πολυ περισσοτερα απο οσα ισως μπορουσα να προσφερω! Ειχα ανεβασει κ εγω κ ο Μακενζι τον πηχη υπερβολικα ψηλά με αποτελεσμα να κυνηγαω εμενα κ το αγχος μου! Δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο...αλλα αυτο με κουρασε ψυχολογικα πολυ! Επισης ενιωθα πως κ ο κοσμος γυρω μου περιμενε απο μενα την ιδια καλη επιδοση! μπορει κ την υπερβαση! Ετσι λοιπόν φετος αυτο επρεπε να αλλαξει ολο αυτο το σκηνικό!
Και αλλαξε..
Χαλαρωσα κ απο προπονησεις...αφοσιωθηκα περισσοτερο στα επαγγελματικα μου, προγραμματισα καλυτερα τον εαυτο μου...
Αφιερωσα χρονο στην τεχνικη μου κ οι προπονησεις μου στο CrossFit ηταν πιο εποικοδομητικες! Προγραμματα ουσιας...
Η υπερκοπωση βεβαια μου χτυπησε εντονα την πορτα την περιοδο του Νοεμβριου οταν προσπαθησα να θελω να βαλω ολα τα καρπουζια σε μια μασχαλη κ ετσι συνειδητοποιησα κ ποια ειμαι κ τι κανω...

Open CrossFit Games 2013
Δυσκολος προγραμματισμος...
Δυσκολη προκριση για μενα! Εφτασα σε σημειο να κανω σχεδον ολα τα προγραμματα απο δυο φορες, γιατι ο πηχης των αθλητων ειχε ανεβει επικινδυνα, ή κατι δεν πηγαινε καλά!

European Regionals CrossFit Games 2013

Η ψυχολογια μου αρκετα καλή! Χαλαρη θα ελεγα! Ηξερα πως δεν πηγαινα για τις τοπ επιδοσεις απλα  ενιωθα πως εφοσον ειχα χαλαρωσει απο την σκληρη προπονηση της προηγουμενης χρονιας, αυτο που ηθελα να κανω ειναι να το απολαυσω! Αισθανομουν δυνατή και σωματικα κ ψυχικα, χαλαρή και ετοιμη να δωσω οτι καλυτερο ειχα αφου ημουν εκει για μενα!

Παρασκευη 17 Μαιου 2013
Η πρωτη μερα ξεκινησε με την Jackie(1000m Row/50thrusters @20kg/30pull ups for time )
Tο προγραμμα αυτο δεν με ευνοουσε κ πολυ ειδικα στο κωπηλατικο, δεν ειχα ιδεα για τις καλες επιδοσεις κ ετσι βρεθηκα στην 13η θεση. 

Το δευτερο προγραμμα, οπου υπολογιζα παρα πολυ ηταν 3RM OHS kai 30 burpees MU.
TΙ να αναλυσω γι αυτο τωρα...νομιζω πως τα λογια ειναι περιττα οταν η εικονα Μπορει και τα λεει ολα!
Σταθηκα ατυχη γιατι δεν μπορεσα να σηκωσω αυτα που ηθελα κ γιατι ο κριτης παραηταν αυστηρος μαζι μου ακομα κ οταν ημουν απολυτα τυπικη στην τεχνικη μου!

Στα Burpees Muscle Ups ομως εκανα την δυναμικη μου εισοδο συμπληρωνοντας 21 επαναληψεις φερνοντας με ςτην 6η θεση στο προγραμμα κ κλεινοντας τη μερα στην 8η θεση!

Σαββατο 18 Μαιου 2013

Τεταρτο προγραμμα 
100 wallballs 
100 C2B 
100 pistols
100 DB Snatch @24kg

Δυσκολο- μεγαλο προγραμμα με μεγαλη δυσκολια στις ελξεις ! 

Πεμπτο προγραμμα 

 21-15-9 For time
DL @92.5kg
Box jumps
Ποιος θα μου λεγε οτι η κουραση του προηγουμενου προγραμματος θα μου προκαλουσε τοση ασταθεια στο κουτι! Ποδια γεματα γαλακτικο κ πιασιμο φουλ! Κ ετσι 9η θεση τη δευτερη μερα!

Κυριακή 19 Μαιου 2013

Έκτο πρόγραμμα 
100DU
50 HSPU
40 TTB
30STo @50kg Fat Bar
100ft Walking Lunges Front Rack @50kg

Σαυτο το προγραμμα νομιζω οτι δοκιμαστικα τα ορια πολλων αθλητριων κ εδω ειδικα εβλεπες ποσο δυνατο μυαλο κ ψυχολογια διεθετε ο καθενας μας! Κοιτωντας το Finish Line απο μακρια αποφασιζεις τι πρεπει να κανεις!

ΤΕΛΙΚΟΣ

Τι να πρωτοσχολιασω..
Ιδιαιτερα χαρουμενη για την προκριση μου στον τελικό! Εναν τελικο που τον ειχα δουλεψει κανα δυο φορες πριν! 
Δεν σταθηκα τυχερη? απερισκεψια? δεν ξερω.... Σιγουρα η επιλογη των παπουτσιων ηταν ακυρη...
Γλιστρουσαν τα παπουτσια κ ετσι μεγαλη δυσκολια βρηκα στο να κρατησω το σκοινια στα ποδια μου. Οσο το σφιγγα τα ποδια κρεμαγαν...
Κ ετσι για ενα σκοινι δεν εκλεισα τον τελικό!

4 rounds 
2Rope Climbs 
100ft sprint
4 Clean @62kg



Εμπειρια τεραστια! Καινουριοι αθλητες, παλιοι...μια ωραια γιορτή! Απιστευτη διοργανωση! Στους χρονους τους! Προσφορα φαγητού, ξηρας τροφής, νερά στους αθλητες..συμπληρωματα, rock tape, massage, ice bath ( το οποιο το κατευχαριστηθηκα)υψηκη φυλαξη απο Security αφου ηταν διπλα μου οταν μου πηρανε καταλαθος την τσαντα!

10η θεση στο Πανευρωπαικο πρωτάθλημα του 2013! Περηφανα μπορω να πω οτι ειμαι η 10η πιο φιτ Ευρωπαία!

Πραγματικα νιωθω πολυ τυχερη που γιατριτη συνεχομενη χρονια εδωσα παρον γερη κ δυνατη να αντιμετωπισω πρωτα τον εαυτο μου κ μετα τοςυ αγωνες! Γιατι... Για εμας μπαινουμε σε ολη αυτην την διαδικασια!
Νιωθω επισης τυχερη για τους ανθρωπους που εχω διπλα μου κ με στηριζουν κ νιωθω την αναγκη εστω κ μεσα απο αυτό να τους ευχαριστησω! Την οικογενεια μου, τους προπονητες Andy Mckenzie, Βαλεριο Λεωνιδη, Οδυσσεα Δημα, Θαναση Κοσμιδη, τον συντροφο μου, το CrossFit Hellas Team που ειναι σε ολα διπλα μου και τους χορηγους μου One Incredible Athlete Henrik Shengor, Sebastian Pinero, Pure Pharma, Strength Wraps, BGLabs, Afrobrutality, MHP strong που με βοηθησαν οικονομικα να πραγματοποιησω αυτο το ταξιδι!

ΜΤ


1 σχόλιο:

gotcha είπε...

Μπράβο Μαριάννα,τα έκανες ολα τόσο τέλεια,δυστυχώς όμως,σε πρόδωσαν τα παπούτσια,η μπάρα που γλίστραγε,ο κριτής που ηταν αγάμητος,στο τέλος,ακόμα και αυτό,το σώμα σου το ίδιο,σε έπνιξε στο γαλακτικό οξύ...
Δε βαριέσαι,ενας τοσο ικανός και άξιος αθλητής,με ήθος,εντιμότητα και αθλητική παιδεία,δεν το βάζει κάτω,μπρος σε τέτοια μικρά στραβοπατήματα.