Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Friday 8/8/14 καλό καλοκαίρι!

Αλλη μια σεζόν μόλις εκλεισε κ εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας ...εσάς που με ακολουθούσατε ιντερνετικά κ ισως ακολουθουσατε κ τον προγραμματισμό μου ασχετως αν δεν υπηρχε κινηση αλλα κ εσάς που με εμπιστευτηκατε για την εκγύμνασή σας στο χωρο μας....


Για οσους λοιπον θελουν να συνεχισουν....υπαρχει αρκετα μεγαλος προγραμματισμος αποθηκευμενος απο τοτε που ξεκινησα την προσπαθεια αυτη ..το 2010... Θα χαρώ να βλεπω σχολια σας...


Σας ευχομαι να εχετε καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, καθως και καλή ξεκουραση...η σχολή θα παραμεινει κανονικά οπως εχει με τα μαθηματα που ηδη γνωριζετε οι πιστοί μου υποστηρικτές...Το Μπλογκ φυσικα κ θα συνεχιστεί ισως με μερικες αλλαγες...

Ραντεβού το Σεπτεμβρη...ίδια ωρα ίδιο σημειο..


Σας ευχαριστώ για ολα....

Μαριάννα Τζούρτζεκ


2 σχόλια:

Βάσια είπε...

Και αναρωτιόμουν γιατί, ενώ έχουν τελειώσει οι προπονήσεις, εγώ εξακολουθώ να μπαίνω στο μπλογκ κάθε μέρα (πολλές φορές), λες και περιμένω τι;;;
Εθισμός!!
Με έχεις καταστρέψει Μαριάννα! Ευχαριστώ πολύ!
Τα λέμε επίσημα σε λίγες εβδομάδες λοιπόν!
Καλό καλοκαίρι!

Unknown είπε...

Να σαι καλα κοριτσι μου!
Ευχομαι ο,τι καλυτερο σε σενα ...γιατι μπορεις!

Φιλια πολλα, μου λειπετε ηδη.
Μαριαννα