Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Saturday 6/9/14

Περιμενω σχολια σας σε καθε μου ποστ κ προγραμμα παρακαλω...Μονο ετσι μπορω να εχω feedback για την προοδο σας δυστυχως και ειναι επισης ο μοναδικος τροπος για σχεδιαζω τον εβδομαδιαιο σας προγραμματισμο συμφωνα με τις αναγκες κ αδυναμιες σας...μη φοβαστε....μην ντρεπεστε..κανενας δεν προκειται να νοιαστει περισσοτερο απο εσας για τις επιδοσεις κ την εξελιξη σας....

Θα χαρω απο Δευτερα να δω περισσοτερα σχολια...κ επισης θα εχετε κ δικο μου σχολιασμο προσωπικα στον καθενα με βαση τα αποτελεσματα..οποτε να ριχνετε κ μια ματια κ στην προηγουμενη μερα...θα ειναι ενας ομορφος τροπος καποιες φορες ανταλλαγης ιδεων...ειμαι ανοιχτη σε ολα..ακομα κ σε παραπονα ;)

ΥΓ. Σχεδιαζω μαθημα για τα Σαββατα..περιμενω απο κατω στα σχολια συμμετοχη για να δουμε ποσο μπορει να ανοιξει αλλη μια ωρα για σαββατο πρωι στις 11:30 ή 12:00...ακουω γνωμες κ για την ωρα

Ευχαριστώ ...καλό ΣΚ!

ΜΑΡΙΑΝΝΑ :)

5 σχόλια:

BartolomeoCrazyRookie είπε...

Όσο πιο αργά, τόσο πιο καλά το Σάββατο. 12.00 είναι καλά. Σε πιο πρωινές ώρες δεν θα μπορώ να είμαι συνεπής, λόγω δουλειάς. (Συναθλητές, αφήστε τους καφέδες στο Θησεio και στην Πλάκα, και μαζευτείται τα Σάββατα γιa crossfit)

Unknown είπε...

Εγώ είμαι μέσα για Σάββατα!

Βάσια είπε...

Δεν ξέρω για το Σάββατο, μόνο αν χάσω προπονήσεις μέσα στη βδομάδα.
Κι εμάς μας λείπεις! Ελπίζω να περνάς καλά!
Τα λέμε από καντά...τα Χριστούγεννα??

Unknown είπε...

Ok....μονο αυτο το Feedback εχω δυστυχως!μονο τοσα ατομα ειστε δηλ στην αιθουσα?

Σαββατο στις 12!!

Ευχαριστω παιδια ..για τον ιδιαιτερο χρονο που ξοδευεται να γραψετε ενα σχολιο 5"..

Οταν ομως δεν βλεπεται προγραμμα ανερτημενο της ημερας...δεν σας πολυαρεσει...

Unknown είπε...

Απο τις 20/9 και μετα καθε Σαββατο θα γινεται μαθημα