Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

2 Days Training at The Training Lab with Coach Andy Mckenzie

Μέσα στα πλαίσια της online προπονητικής που μου κανει ο Andy Mckenzie πρέπει καποιες φορές τουλαχιστον μια φορά το 3μηνο να υπαρχει μια συναντηση για να μπορει να ελεγχει την προοδο μου καθως και να διορθωνονται σημεια που ισως με επιβαρυνουν τεχνικα. Εκμαθηση καινουριων τεχνικων και γενικα να υπαρχει μια επαφή προπονητή-αθλητή.

Ετσι λοιπον, η επισκεψη μου στο Training Lab ηταν αναγκαια αλλα και πολυ ευχαριστη!

Πρωτη μερα:

Δευτερα απογευμα, προπονηση αρσης βαρων μαζι με την μανατζερ του Carol, καθως την βοηθησα τεχνικα και ετσι επιασε το καινουριο της ρεκορ στο clean!

Εγω ξεκινησα με clean επισης και πολυ ενθουσιασμενη για την πλατφορμα που ειχε εκει με βοηθουσα καλυτερα στην ισορροπια μου.

PB @87.5kg Kαι πολυ θαρραλεα επιχειρησα τα 90kg x2 αλλα δεν μπορεσα να σηκωθω! Κωλυμα? Παρατήρηση: περισσοτερη ενδυναμωση στα Front Squats.

Αρασε απλα μεχρι το ρεκορ μου για να ειμαι σε φορμα. Σκοπός δεν ηταν να πιεστω καθως το σκ θα πρεπει να διαγωνιστω στο πανελληνιο αρσης βαρων!

Δευτερη μερα:

Τεχνικη στην Αρση Θανάτου και στα RDL. Ευτχυως υπηρξε βελτιωση τεχνικα καθως ο Mckenzie οσων αφορά αυτά τα lift είναι πολυ αυστηρός και ηταν η παντοτινή μας διαφωνία. Καποιες ακομη βοηθητικες ασκησεις για ραχη και γλουτούς και τελος μια βολτα στο δωματιακι που δεν συμπαθησα καθολου με ολα τα cardio tools...rowers, skierg, spinning, trendmill, bikes.


Μεσα σε ολη την επισκεψη μου στο Training Lab, επρεπε να εκτελεσω και το δευτερο προγραμμα για to qualification wod 2 του London Throwdown.
Ετοιμη λοιπον και ξεκιναμε.... Στο τελος ..διαπιστωσαμε οτι μας λειπει μια επαναληψη...οποτε θα πρεπε να το ξανακανω!

Μεσημερι κενο, υπνος , ξεκουραση καθως ο coach ειχε καποια personal και μετα απο 2 ωρες...επρεπε να ξεκινησω το ζεσταμα γιαντην δευτερη εκτελεση!
Παρεβρισκομενοι εκει ηταν και οι δυο φωτογραφοι Paul και Lucy αποθανατιζοντας καποιες στιγμες της ενδυναμωσης και του προγραμματος.

Ξεκινησαμε με τον Andy λιγο με τις ελξεις καποιες διορθωσεις μετα με το military press και τελος με προκαλεσε με το log να προσπαθησω να το σηκωσω πανω απο το κεφαλι με clean and press @60kg.

Η προπονηση συνεχιστηκε με το προγραμμα για το London Throwdown το οποιο εληξε με 2 επαναληψεις πιο πανω απο το πρωινο (ευτυχως!)...

Και τελος λιγη ενδυναμωση για front squat και prowler tekkers εξω στη βροχη...-Brutal!

Η μερα τελειωσε με εμενα να αναλαμβανω χρεη προπονητη και ο Andy o αθλητης να κανω εκμαθηση σωστης κατακόρυφης στήριξης και καποιες αλλες βοηθητικες ασκησεις για διζυγο. Τωρα αλλαζοντας ρόλους εχω αναλαβει να βοηθησω τον Andy στα κομματια της ενόργανης γυμναστικής Και αυτο για μενα ειναι μια πολυ καλη προκληση!


Επομενη συναντηση τελος Γεναρη στο London Throwdown!

Ευχαριστίες στον Paul Crockery, Lucy C Doyle για τις υπεροχες φωτογραφιες

Και φυσικα ευχαριστώ τον Andy Mckenzie για την πολυτιμη βοηθεια για αλλη μια φορα!


































Δεν υπάρχουν σχόλια: