Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Greek Nationals Olympic Weight Lifting Competition 2012

23 - 25 Νοεμβρίου 2012 πραγματοποιηθηκε το Πανελληνιο πρωτάθλημα Αρσης Βαρων στην Αριδαία Νομού Πέλλας με συμμετοχη 25 συλλογων ανα την Ελλαδα.

Μεσα στους συλλογους ηταν και ο Εθνικος Γυμνατικος Συλλογος οπου εκει ανηκουν τα δελτια των αθλητων του CrossFit Hellas. Αναμεσα στους αρσιβαριστες διαγωνιστηκε η Μαριαννα Τζούρτζεκ στην κατηγορια των 63κιλων και η Φωτεινη Κατσιρα στην κατηγορια των 69κιλων.

Η επιτυχια ηρθε με την Μαριαννα στο συνολο 147 κιλα, Αρασε στα 67κιλα και Ζετέ στα 80κιλά.
Η φωτεινη αντιστοιχα στην κατηγορια της στο συνολο 108 κιλά, αρασέ 47κιλά και Ζετέ 61 κιλά σημειώνοντας και προσωπικες επιτυχιες.


Η καταταξη ηρθε με:
Μαριαννα 3 χάλκινα μεταλλια και στο συνολο και στα 2 lifts
Φωτεινή : στην κατηγορια γυναικων 2 χάλκινα, στο ζετε και στο συνολο, στις νεανιδς χρυσο στο ζετέ, χρυσο στο συνολο και ασημενιο στο αρασε και κυπελο για το συνολο στις νεανιδες πρωτη θεση.

Στο αρασε μου θα λεγα πως ειμαι πιο πολυ απο ευχαριστημενη απο την επιδοση αλλα και τεχνικη. Στο ζετε ηρθε λιγο η απογοητευση καθως σηκωσα το επολε ορθιο (power clean) στα 80 κιλα με επιτυχια και προσωπικο ρεκορ για ορθιο. Δευτερη προσπαθεια στα 85 κιλά με ακυρο πρεσαριστο ζετέ και τριτη προσπαθεια στα 85 κιλα με ακυρο επολέ και πολυ επιπολαιο με καθισε στην 3η θεση στην κατηγορια μου!

Ο εθνικος γυμναστικος συλλογος πηρε εκτη θεση στην πανελληνια γενικη βαθμολογια.

Φυσικα και θα η τριτη θεση ηταν οτι καλυτερο θα μπορουσα να παρω μιας και οι δυο πρωτες θεσεις ειχαν καταληφθει απο αρσιβαριστριες παγκοσμιου επιπεδου εθνικης ομαδας. Νιωθω πολυ περηφανη που κοντραριστηκα με αθλητριες τοσο υψηλου επιπεδου και ξερω οτι οι δυνατοτητες μου αυξανονται.

Μεσα σε ολο αυτο το ταξιδι ειχα τη δυνατοτητα να συναντησω τον Πυρρο Δημα, Λεωνιδα Σαμπανη και Βαλέριο Λεωνίδη Ολυμπιονικεις και οι δυο τελευταιοι ενεργοι ομοσπονδιακοι προοπονητες εθνικης ομαδας.
Ακομα πιο κολακευμενη και περηφανη νιωθω για την προταση συμμετοχης μου στην εθνικη ομαδα καθως ειχαν ηδη ενημερωθει για τις επιδοσεις μου, το προσωπικο μου προφιλ σαν αθλητρια και γενικα τι ειναι το CrossFit, ποια ειμαι σε σχεση με αυτο! Ειχαν παρακολουθησει καποια βιντεο μου και λιγο πριν την απονομη, η προταση ηταν ηδη πανω στο τραπεζι!

Ολα ειναι μεστά και ολα θα δειξουν..

Ευχαριστω πολυ οσους με βοηθησαν να φτασω μεχρι εδω...Andy Mckenzie head Coach, Δημητρης Ηλιαδης που εχτισε πανω μου ολη την τεχνικη απο την αρχη εδω και εναν χρονο, και τον νεο προπονητη μου Παναγιωτη Δήμο του εθνικου συλλογου που ανηκω πλεον που με εχει βοηθησει αρκετα και προκειται να ναι στο πλαι μου απο εδω κ στο εξής!

Τα καλά κοποις κτώνται....

Βιντεο του Αγώνα :
http://www.youtube.com/watch?v=tCcAY73N2O8&feature=g-all-u
http://www.youtube.com/watch?v=cEmVL9X5s9k&feature=g-all-u
http://www.youtube.com/watch?v=oegSqkhROH0&feature=g-all-u
http://www.youtube.com/watch?v=oegSqkhROH0&feature=g-all-u

Fail attempt
http://www.youtube.com/watch?v=nrUnVI9ynhs&feature=g-all-u































Δεν υπάρχουν σχόλια: