Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Friday 25/1/13 - Last Thoughts before London Throwdown

Ηρθε επιτέλους η ωρα για το London Throwdown!
Όλα μοιάζουν έτοιμα! εισιτήρια, ξενοδοχεία, πλανα μετακινησης και πανω από ολα Πανέτοιμη για να αντιμετωπισω ενα δυνατο Σαββατοκύριακο!
Tο τελευταιο τρίμηνο το κοντερ εχει γραψει πολλες ωρες προπόνησης ενόργανης γυμναστικης κυρίως, αρσης βαρων αλλα και ενος καλου προγραμματισμου του Coach IronMac!
Προγράμματα βασισμενα στις αδυναμιες μου αλλα και στα δυνατα μου σημεια για να με κανουν να ειμαι φρεσκια! Προγραμματα δουλεμενα στις προπονητικες μου εβδομαδες στα πανω μου και στα κατω μου!
Ενα μηνα πριν προστεθηκε και training partner ο Δημήτρης Βλάχος να με πιεζει ακομα πιο πολυ να φτανω στο καθε δυνατό αποτελεσμα την καθε μερα ξεχωριστά!
Σαββατοκυριακα, νυχτερινες προπονησεις, αλλα κ στις μερες ξεκουρασης η ψυχολογια επρεπε να ειναι στο καλυτερο δυνατο επιπεδο και σ αυτο βοηθανε οι φιλοι και οι ανθρωποι που νοιαζονται για μενα!
H απουσια απο τις γιορτες, με βοήθησε να ειμαι πιο αφοσιωμενη στους στοχους μου αλλα κ σε κατι που τελικα το θελω παρα πολυ και ειναι η προτεραιότητά μου!

Λιγες ωρες πριν την αναχώρησή μου για Λονδίνο, με προσεγγισε το www.world-budo.gr για μια συνεντευξη κυριως για την προπόνηση του CrossFit αλλά και εφολης της ύλης γυρω απο αυτό! special Guest my training partner Δημήτρης Βλάχος!

http://world-budo.gr/sinenteukseis-videos/1025-marianna-tzoyrtzek-dimitris-vlaxos-apokleistika-sto-world-budo.html




Δηλωνω ετοιμη φυσικα, περιμενοντας πιο πολυ να το απολαυσω, να ζησω την καθε στιγμη, αλλα κ το καθε προγραμμα ξεχωριστα! Οι προπονησεις μου με κανανε να ειμαι ετοιμη και πανω απο ολα να βγαλω τον ιδιο εαυτο οπως τις ωρες που βρισκομαι στο Box! Οπως θα λεγε και ο Andy Mckenzie: "Compete like you are at your training"...







Δεν υπάρχουν σχόλια: